Esteratsastuksen rataharjoitus 6.12.2018

6.12.2018

ESTERATSASTUKSEN RATAHARJOITUS

Tervetuloa ABC-Ratsastajien järjestämiin esteratsastuksen rataharjoituksiin ABC Ratsutalleille 6.12.2018 klo 12 alkaen!

Ratsastettavat luokat:

1. ristikkorata
2. 40-50cm
3. 60-70cm
4. 80-90cm
5. 100cm

• Ratsukolla/ratsulla on oikeus 2 starttiin ja radan saa suorittaa loppuun asti. Palkintoja ei jaeta.

• Osallistujamäärä on rajoitettu. Enintään 40 starttia päivän aikana. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

• Ilmoittautumiset sunnuntaihin 2.12. klo 20.00 mennessä sähköpostilla abcratsastajat@gmail.com, Muista ilmoittaa edustamasi seura ilmoittautumisen yhteydessä.

• Peruutukset edellä mainittuun sähköpostiosoitteeseen viimeistään tiistaina klo 16 mennessä. Muistathan ilmoittaa poisjääntisi myös ilmoitusajan jälkeen.

• Lähtömaksu 10€, ABC Ratsastajien jäsenillä talkoopassit käy maksusta. Lähtömaksut maksettava ennen suoritusta. Varaa mukaan tasaraha.

• Ratsastusseuran jäsenyys tai Green Card oltava vakuutusturvan varmistamiseksi.

• Edellytämme, että osallistuvat ABC Ratsastajat ry:n jäsenet osallistuvat talkoisiin. Myös radan rakennukseen ja purkuun heti tapahtuman jälkeen.

• Ohjeellinen lähtöjärjestys ja aikataulu pyritään ilmoittamaan tiistai iltana ABC Ratsastajien kotisivuilla osoitteessa www.abcratsastajat.sporttisaitti.com.

• Järjestäjä pidättää itselleen oikeuden muutoksiin

Tiedustelut viestillä Jenniltä 040-7367870