Kouluratsastaja, haluatko edustamaan ABC-ratsastajia joukkue SM-kilpailuihin?

13.8.2018

Kouluratsastuksen joukkue SM-kilpailut järjestetään Husön Ratsastuskeskuksessa 9.9.2018.

ABC Ratsastajat ry:llä oli vuonna 2017 joukkue mukana kilpailuissa. Koko kauden 2018 on saatu ihailla seuran kouluratsastajien hienoa menestystä ja näin ollen jälleen seura haluaa olla mukana tukemassa SM-joukkuekilpailuun osallistuvia ratsukoita.

Seura tukee SM-kisojen mahdollisia joukkueita maksamalla joukkueen kilpailumaksun ja sen lisäksi jokainen ratsukko saa 100 €:n korvauksen muihin kuluihin.

Yhden joukkueen muodostaa 3 ratsukkoa ja 1 vararatsukko. Tukemisen edellytyksenä on kokonainen 4 ratsukon joukkue. Kuitenkin 6 ratsukolla on mahdollista muodostaa 2 joukkuetta, jolloin erillisiä vararatsukoita ei tarvita. Seuran hallitus pidättää oikeuden valita lopullisten joukkueiden kokoonpanot.

Ilmoittautuminen Kipassa päättyy 30.8.2018, joten ilmoitathan halukkuudestasi lähteä edustamaan ABC Ratsastajia viimeistään 26.8.2018 laittamalla viestiä abcratsastajat@gmail.com

-Hallitus