Jäsenedut

ABC Ratsastajat ry:n jäsenenä saat käyttöösi SRL:n jäsenedut:

• Saat kattavan Pohjola Vakuutuksen urheiluvakuutuksen, joka on voimassa aina hevosia hoidettaessa, ratsastaessa sekä matkoilla tallille.
  • Saat Hippos-lehden jäsenetuna seitsemän kertaa vuodessa.
  • Voit suorittaa ratsastuksen hevostaito- ja ratsastusmerkkejä.
  • Voit osallistua ratsastuskilpailuihin.
  • Voit osallistua toimihenkilökoulutuksiin ja toimia koulutuksen jälkeen tuomarina, ratamestarina, stewardina jne.

Lisää tietoa SRL:n jäseneduista sekä vakuutuksesta SRL:n nettisivuilta: www.ratsastus.fi. SRL suosittelee, että henkilö, joka harrastaa ratsastusta kerran viikossa, on ratsastusseuran jäsen. Huomioithan myös sen, että vain ollessasi ratsastusseuran jäsen pystyt kisaamaan seuratason kilpailuissa.

ABC Ratsastajat ry:n jäsenenä saat käyttöösi seuraedut:

• Saat etuja mm. tapahtumien ja koulutusten hinnoista sekä harjoitus- ja seuratason kilpailuiden lähtömaksuista.
  • Saat etuja Ratsastuskeskus ABC:n ratsastuskoulun sarjakorteista

ABC Ratsastajat tukee aina mahdollisuuksien mukaan talkootyöhön ja tuomaritoimintaan kouluttautuvia seuran jäseniä. Tuki haetaan ennakkoon vapaamuotoisella hakemuksella. Tietoa SRL:n koulutuksista löydät täältä

Tilaamme myös erilaisia seuratuotteita, joita on mukava käyttää sekä harrastaessa että kilpaillessa.