Virpimaneesi

kk                             100 €

6 kk                          550 €

12kk                        850 €

Virpimaneesi Oyn ratsastusalueet saat käyttöösi seuraavasti sähköpostilla: 1) lähetä käyttäjäpyyntö (käyttäjäpyyntö voidaan joko hylätä tai hyväksyä) 2) hyväksynnän saadessasi, maksa käyttömaksu ja lähetä kuva/ liite maksetusta maksusta 3) saat varauskalenterilinkin sähköpostiisi. Hevosesi vuokraajalle tai toiselle ratsastajalle saat varauskalenteritunnukset kuittaamalla sähköpostiin vuokraajan nimen sekä kuittaat että ko.henkilö on perehtynyt sääntöihin. Vuokrauksen/ yhteistyön loputtua ko.henkilön tulee ilmoittaa sähköpostilla että varaustunnukset saa poistaa.

Varausoikeus maneesiin ja kenttään on ainoastaan käyttäjillä, jotka maksavat vuosimaksun kokonaisuudessaan (maksu voidaan suorittaa myös sovitusti kahdessa erässä, jolloin vuosimaksun ns. toinen puolikas tulee maksaa max. 3kk sisällä ensimmäisestä maksusta. Eli maksu 1 ja maksu 2 tulee olla kokonaisuudessaan maksettuna 3kk sisällä).

Kiinteä hinta ei oikeuta lepojaksoihin/taukoihin/palautuksiin. Saman omistajan toinen, kolmas jne. hevonen vuosimaksulla -50 % (tämä suoritetaan kertamaksuna).

Varaukset tehdään Virpimaneesin Google kalenteriin.

Maneesiin saapuva ratsukko ei saa kulkea maneesiin tien puoleisesta ovesta varauksen aikana, vaan ns. kukkulan päädystä, pienestä ovesta. Saapuvan tulee varmistaa ennen maneesiin tuloa varaustilanne.

Ratsastuskeskus ABCn opetustuntien aikana ei ole varausmahdollisuutta. Pois lukien sen ajan, jolloin ulkokenttä myös käytössä. Ulkokentällä voi olla kaksi varausta sekä maneesissa yksi, ns. ulkokautena.

Otamme uudelleen käyttöön valmentajasopimuksen seuraavasti. Jokaisen valmentajan/valmentajalle tulee hakea valmennuslupaa, joka voidaan joko hyväksyä tai hylätä. Hakemukset tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen virpimaneesioy@gmail.com syyskuun viimeiseen päivään mennessä.

Hakemuksesta pitää käydä ilmi valmentaja, valmennettavat ja arvioitu valmennusten määrä sekä kesto.

Hyväksytyn valmentajan valmennuksiin, joihin osallistuvat myös muut kuin varausoikeuden omaavat ratsukot tulee maksaa 10e/ratsukko/ kerta, etukäteen Virpimaneesi Oy n tilille.

Korvanappi valmennus sallittu ilman varausta, kuitenkin niin että siinä noudatetaan normaaleja väistämissääntöjä. Yli tunnin kestävissä korvanappi valmennuksissa on voimassa normaalit varaussäännöt. Korvanappi valmennuksissa valmentaja ei ole ratsastus alueella.

Juoksutus maneesissa on sallittua varauksella (max 30 min) ainoastaan arkisin ennen klo 16 sekä viikonloppuisin. Kentällä juoksuttaminen sallittua kaikkina ajankohtina muiden käyttäjien suostumuksella. Juoksutettava hevonen ei saa aiheuttaa häiriötä muille käyttäjille.

Vuokraaja sitoutuu noudattamaan vuokranantajan määräyksiä ja ohjeita maneesin ja kentän käyttämisestä. Sääntöjen toistuvasta rikkomisesta seuraa ratsastusalueiden käyttökielto ilman käyttömaksun takaisinmaksuvelvoitetta. Kirjalliset säännöt ovat nähtävillä ABC Ratsutallit Oy n ilmoitustaululla.

VIRPIMANEESI OY ei vastaa ratsukoille tapahtuvista vahingoista. Vakuutukset ovat aina käyttäjien omalla vastuulla.

Sopimus maneesin käytöstä on voimassa, kun käyttäjäpyyntö on hyväksytty ja maksu on suoritettu Virpimaneesi Oy n tilille. Sopimus voidaan purkaa tarvittaessa Virpimaneesi Oyn toimesta, esim. väärinkäytösten tai muun syyn takia.

VIRPIMANEESI OY:n pankkiyhteys: OOP FI12 5740 3020 0214 06

Virpimaneesi Oy

virpimaneesioy@gmail.com

RATSASTUSALUEIDEN KÄYTTÖSÄÄNNÖT

• Maneesin käyttö on sallittu vain maneesimaksun maksaneille ratsukoille.
  • Oikeanpuoleinen liikenne.
  • Hevosten jätökset kerätään pois kiertämällä maneesi/kenttä ennen ratsaille nousua sekä ratsastuksen jälkeen. Myös muiden kuin oman hevosen jätökset kerätään.
  • Takaa tuleva ilmoittaa ohitusaikomuksista ajoissa.
  • Maneesi on ratsastusalue. Hevosta taluttaessa pysy pois uralta ja hallitse hevosesi. Vältä taluttelua ruuhka-aikaan.
  • Kypärän käyttö on kaikille pakollista.
  • Maneesissa estekalusto korjataan pois harjoituksen jälkeen. Kentällä estekalusto kerätään yhteen paikkaan tarvittaessa, jotta lanaus onnistuu.
  • Ulkoa saapuvat ratsukot ilmoittavat tulostaan kuuluvalla äänellä.
  • Katsomossa ei juosta eikä metelöidä.
  • Ratsastusalueella voivat olla vain varauksen tehnyt valmentaja, muut ihmiset pysyvät katsomon puolella.
  • Loimet ja vaatteet pidetään katsomossa; turvallisuussyistä niitä ei jätetä maneesin reuna-aidoille.
  • Ei koiria areenalle. Koirat voivat olla katsomossa jos eivät aiheuta häiriötä.
  • Irtohypyttäminen tapahtuu erikseen sovittavallavarauksella, ennen klo 8 tai klo 21 jälkeen.
  • Kilpailu/valmennuspäivinä maneesi on vain rajoitetusti asiakkaiden käytössä, joustavuutta suositellaan.
  • Kulku maneesiin Ratsastuskeskus ABC n tuntien aikana ja muiden varausten aikana (googlekalenteri) ns.”Virpikukkulan” puoleisesta päädystä (ei tien puoleinen pääty) käyttäen pientä ns. käyntiovea.

Maneesin tienpuoleinenkin ovi on sisältä lukittu kun maneesiissa varaus (googlekalenteri), käynti kukkulan puolisen oven ns. käyntiovesta silloinkin.

• Maneesiyhtiö ei vastaa ratsukoille tapahtuvista vahingoista. Vakuutukset ovat aina käyttäjien omalla vastuulla.

TAPAHTUMAKALENTERI

Ajantasainen varausaikataulu on käyttäjien nähtävillä google-kalenterissa.

PALAUTE

Huomioithan, että palautteisiin vastataan pääsääntöisesti arkena 1-2 päivän kuluessa. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä puhelimitse Päivi Granat p.050-3856233