ABC SEURACUP 2021 neljäs osakilpailu- koulu

Tervetuloa ABC Ratsastajat ry:n järjestämiin kouluratsastuksen seurakilpailuihin lauantaina 24.4.2021 klo 13.00 alkaen. Kilpailut käydään Virpimaneesissa. Kilpailut ovat osa v.2021 ABC Ratsastajat seuracupia ( 3. osakilpailu / 8 osakilpailu), josta seuran jäsenet voivat kerätä seuracup 2021 pisteitä.

KILPAILIJATIEDOTE

Kilpailuihin voi osallistua enintään 35 ilmoittautunutta: 5 ratsukkoa harjoitustason luokkaan ja 30 ratsukkoa seuratason luokkiin. Koska osallistujamäärä on rajattu normaalia pienemmäksi, ovat järjestävien seurojen (ABC, WIN-WIN) ratsukot etusijalla. Osallistumispaikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kilpailuiden järjestäminen tapahtuu talkoovoimin, joten edellytämme että järjestävien seurojen osallistujat ilmoittautuvat myös toimihenkilötehtävään.

Ilmoittautumiset luokkaan 1: Raviohjelma helppo D (Harjoitustason luokka, avoin kaikille, oma pöytäkirja, ei seuracup-pisteitä) sähköpostilla abcratsastajat@gmail.com tiistaihin 20.4.2021 mennessä. Ilmoita luokka, ohjelma, ratsastajan nimi ja puhelinnumero, seura mitä edustat ja ponin/hevosen nimi.

Ilmoittautumiset luokkiin 2-4: Kipan kautta tiistaihin 20.4.2021 mennessä.

Mikäli ilmoittaudut kilpailuun ratsastuskoulun ponilla / hevosella, sovi ennen ilmoittautumista ratsun käytöstä ratsastuksenopettajan kanssa.

Jälki-ilmoittautumisia ei oteta.

Maksut luokka 1: ilmoittautumismaksu 18€ / ABC Ratsastajat ry jäsenet 15€ maksetaan ennakkoon ti 20.4.2021 mennessä ABC Ratsastajat ry:n tilille FI54 1445 3000 1041 87

Tärkeää! Käytä maksaessasi viitenumeroa 1054 ja jätä viestikenttä tyhjäksi

Maksut luokka 2-4: ilmoittautumismaksu 18€ (ABC Ratsastajat ry jäsenet 15€) maksetaan Kipan kautta

Peruutukset luokka 1 peruutukset ilmoittautumisajan sisällä sähköpostitse abcratsastajat@gmail.com

Peruutukset luokat 2-4: peruutukset ilmoittautumisajan sisällä Kipan kautta, jolloin maksujärjestelmä palauttaa kilpailumaksut tilillesi.

Ilmoittautumisajan jälkeen peruutukset tekstiviestillä puh. 0400-979789 /Sanna viimeistään pe 23.4.2021 klo 12.00 mennessä, jolloin maksut palautetaan sääntöjen mukaan.

Kilpailujärjestäjä seuraa Korona ohjeistuksia ja noudattaa niitä. Maneesissa voi olla yhtäaikaisesti enintään suorittava + neljä ratsukkoa. Viivy maneesissa vain oman ratsastuksen tai huoltamasi ratsukon suorituksen ajan. Kilpailuissa ei ole yleisöä. Huolehdi turvaetäisyydestä kanssaihmisiin. Käytä kasvomaskia. Noudata tarkkaa käsihygieniaa.

Kilpailukanslia palvelee vain puhelimitse 041-3139930. Hevosen asiakirjat ovat esitettävä pyydettäessä. Osallistuakseen kaikilla poneilla / hevosilla tulee olla rokotukset voimassa.

Palkintojenjakoa ei järjestetä. Palkinnot noudetaan maneesin katsomon palkintopisteestä.

Kilpailupaikalla ei ole kanttiinia

Kilpailupaikan osoite on Raviradantie 5, 90810 KIVINIEMI

Kilpailuiden puheenjohtajatuomari: Birgitta Taskinen

Kilpailijatiedote löytyy Equipesta keskiviikkoon 21.4.2021 mennessä.

Lähtölistat löytyvät Equipesta keskiviikkoon 21.4.2021 mennessä.

Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.