2019 Palkitut

27.1.2020

Abc Ratsastajat palkitsee vuosittain ansioituneita ja ahkeria jäseniään

Vuoden 2019 osalta seuran hallitus on päättänyt palkita seuraavat henkilöt:

Kouluratsastus

Seuran jäsenyys ja A kilpailulupa: Elli Tuominen - Woodcroft Rockstar (Kouluratsastuksen LähiTapiola - LokalTapiola Small Tourin voittaja)

Seuran jäsenyys ja A kilpailulupa: Mona Vesala - Hektor Finn (Kouluratsastuksen poniluokista kaudella 2019: Pohjois-Suomen kouluratsastuksen ponien hallimestaruus, Wintercupin 2. sija, Liettuan kv-koulukilpailuista koko kisan voitto tuloksin: 2.sija ponien joukkueohjelma, 1.sija ponien henkilökohtainen ohjelma ja 1. sija Kur-luokka. Vararatsukkona mukana PM-kisoissa. SM-kisat 6.sija. Futurecupin 3. sija).

Seuran jäsenyys: Janika Jyrkkä - Wig-Wam Bam (Ponit/ P-SM 2. henkilökohtaiset aluemestaruudet, Pronssia Pohjois-Suomen koulujoukkue alueiden välisissä joukkuemestaruuksissa)

Seuran jäsenyys: Ella Tolonen - Köningsfalke (Ponit / P-SM 1. henkilökohtaiset aluemestaruudet)

Seuran jäsenyys: Elina Ropanen - Tikkerituu (Suomenhevoset / P-SM 1. henkilökohtaiset aluemestaruudet)

Esteratsastus
Seuran jäsenyys ja D-lupa:Tiina Eskola

Vuoden ABCläinen
Lahjakori, Kati Ropanen

(Hox kaikki palkitut, älkää maksako jäsenmaksuja itse vaikka lasku tulisikin kotiin. Laskun lähetystä ei pystytä estämään teknisesti.)